FAQ
1) Jaki jest koszt wysyłki ?
Koszt wysyłki jest podany podczas składania zamówienia i wynosi odpowiednio:
- 0zł Odbiór osobisty,
- 0zł Paczkomat InPost,
- 12zł Poczta Polska,
- 20zł Kurier InPost.
Proszę jednak pamiętać, że w przypadku przedmiotów dostępnych tylko na zamówienie do kosztu przesyłki należy doliczyć koszt związany z transportem towaru do Polski. Cena ustalana jest indywidualnie i zależy od aktualnego kursu EUR/GBP. Po zamówieniu takiego towaru i tuż przed opłaceniem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny celem ustalenia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem. Standardowy koszt dostawy to 25 EUR lub 20 GBP.
2) Czy przy zakupie kilku produktów zapłacę więcej za przesyłkę ?
Nie. Niezależnie od wielkości zamówienia cena za dostawę pozostanie taka sama.
3) Jaki jest termin otrzymania przesyłki ?
W przypadku gdy towar dostępny jest w naszym magazynie, zamówienie realizujemy w przeciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty.
Do tego należy dodać czas dostawy. Kurier 1-2 dni robocze, Poczta 2-3 dni robocze.
Co prawda bezpośrednio nie odpowiadamy za Kurierów czy Pocztę Polską, jednak w przypadku znacznego wydłużenia się czasu dostawy prosimy o informację. Będziemy interweniowali w Państwa imieniu i dołożymy wszelkich starań, aby następnym razem przesyłka dotarła zgodnie z zadeklarowanym terminem.
W przypadku kiedy towar dostępny jest tylko na zamówienie do czasu dostawy należy doliczyć czas potrzebny na wyprodukowanie i sprowadzenie przedmiotu do Polski. Średni czas dostawy w takim przypadku wynosi od 2 do 5 tygodni.
4) Czy mogę odebrać produkt osobiście ?
Istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim umówieniu się, dlatego też po wybraniu tej opcji prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 17-20.
5) Czy mogę dokonać zwrotu bądź wymiany ?
Zwrot lub wymiana produktów jest możliwa i została szczegółowo opisana w regulaminie sklepu.
6) Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?
Do każdego zamówienia standardowo dołączany jest paragon.
Fakturę VAT wystawimy tylko na wyraźne życzenie Kupującego. W tym celu prosimy o przesłanie danych do faktury na adres: info@dignito.pl
7) Skąd pochodzą sprzedawane w sklepie produkty i jakiej są jakości ?
Każdy towar został oznaczony adekwatnie do miejsca jego pochodzenia. Oznaczenie to różni się w zależności od tego gdzie i w jaki sposób produkt został wykonany np. Hand Made in Italy oznacza, iż produkt został zrobiony ręcznie we Włoszech z materiałów Włoskiego pochodzenia. Do produkcji użyte zostały materiały najwyższej jakości. Jesteśmy pewni, że po otrzymaniu i rozpakowaniu przesyłki będą Państwo więcej niż zadowoleni z dokonanego zakupu.