No Sales at ALL

Nie robimy Black Friday, Cyber Monday, wyprzedaży sezonowych, wietrzenia magazynów i tym podobnych „salt w tył z fikołkiem po wylądowaniu” ;)

 

 

 

Założymy się, że jak co roku jesteś bombardowany informacjami o nadchodzącym Black Friday, trwającym Black Week (a w skrajnych przypadkach Black Month) lub jak tam dział marketingu danej firmy to w tym roku nazywa, cel tych działań jest jeden – chcą wywołać fałszywe poczucie, że jest okazja która się nie powtórzy i nakłonić Cię do kupienia rzeczy, której prawdopodobnie nie potrzebujesz.

 

Założymy się również, że w zeszłym roku obiecałeś sobie iż już nigdy nie ulegniesz słowu "wyprzedaż" ale kac moralny trwał krótko i "here we go again", prawda ;)?

 

W Dignito naszym priorytetem jest dostarczanie Tobie produktów najwyższej jakości utrzymanych w uczciwych i stabilnych cenach przez cały rok. Większość naszego asortymentu pojawia się również w krótkich limitowanych seriach po 6-8 sztuk per wzór i tyle. Kto pierwszy ten lepszy jak to mówią ;)

 

Co to wszystko oznacza w praktyce?

 

Cena produktu nie jest sztucznie pompowana tylko po to, aby za chwilę stworzyć wrażenie "okazji" i zrobić oszałamiającą wyprzedaż z -30/50/70%. Dodatkowo w tym roku zdecydowaliśmy się opublikować to w pewnym sensie oświadczenie (chociaż angielskie określenie "bold statement" lepiej się tu sprawdzi) ponieważ tylko do końca roku ceny nie ulegną zmianie. Po nowym roku na bank wszystko o średnio 25% w górę dlatego jeśli coś Ci się podoba, to zdecydowanie najlepszy moment jest TERAZ :)

 

Poniżej znajdziesz kilka wybranych powodów, dla których w Dignito nie było i nie będzie wyprzedaży:

 

  1. Jakość ponad ilość: Skupiamy się na utrzymaniu wysokiej jakości naszych produktów. Nie chcemy, aby nasze akcesoria były postrzegane jako tanie alternatywy. Nasza filozofia opiera się na wartości, trwałości i gwarancji satysfakcji nie tylko podczas samego zakupu ale również przez kolejne lata użytkowania.
  2. Stabilność cen: W Dignito chcemy, abyś zawsze wiedział, czego się spodziewać. Nie chcemy natomiast, abyś czekał na wyprzedaże, zamiast cieszyć się naszymi produktami przez cały rok.
  3. Lojalność klienta: Zależy nam na budowaniu trwałej relacji z Tobą. Nie chcemy, żeby Twoja decyzja o zakupie byłą podjęta tylko i wyłącznie przez pryzmat ceny (w tym wypadku obniżki cen). Naszym celem jest dostarczanie wartościowych produktów, które spełniają oczekiwania niezależnie od okoliczności.
  4. Zrównoważony rozwój: Skupiamy się na zrównoważonym rozwoju naszej marki. Zamiast krótkoterminowych zysków z wyprzedaży stawiamy na rozwój produktów i doskonalenie obsługi klienta oraz stałe poszerzanie oferty.
  5. Długoterminowa strategia: Nasza strategia opiera się na budowaniu marki, która przetrwa próbę czasu. Stawiamy na klasyczne rzeczy, które nie podlegają chwilowej modzie. Jednocześnie są to przedmioty bardzo wysokiej jakości (wiemy, że brzmi to banalnie) ale jakość ma znaczenie w kontekście cyklu życia danej rzeczy a to bardzo mocno łączy się z odpowiedzialnym podejściem do biznesu oraz ekologii bo Dignito zdecydowanie wpisuje się w filozofię "slow fashion".

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.92 / 5.00 38 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-02-10
Faktycznie krawat jakości nie porównywalnej z produktami masowymi . Materiał mięsisty i delikatny w dotyku "lejący się" ładnie się układa
2022-09-27
Szybko i sprawnie.
pixel